sâmbătă, 25 decembrie 2010

Interviu Sisu pentru FMCRECORDS

KIDDOR:Salut

SISU:Salut

KIDDOR:Ce vei face tu de craciun?

SISU: Am  mai raspuns chestia asta cuiva si nu imi place sa ma repet.oricum nimic extraordinar

KIDDOR:Cu cine ai colaborat pe Albumul "Temnita Lumini"?

SISU:Cu dragonu,cedric,pasa,angeles,what's up,giovanni,cabron,super ed,motzu,bibannu,zmili,subsemnatu,esstrada,mic gee,baboi cam asta e lista de invitai.motzu si subsemnatu sau ocupat de editare,mix si master,de partea de basi,chitarii si o parte din aranjamente alex baisan iar de beaturi motzu,twist,danez(voice cutz),commy,rappy,alex baisan,sagace si adapter.cam astea sunt datele albumului.

KIDDOR:Ce crezi de nou val de mc din Romania?

SISU: Ma bucura ca sunt multi bunii,dar sincer multi dintre aia buni canta de mult dar nu se stia de ei

KIDDOR:Poti sa ne spui detali  despre pisa Bagabonti in tara minunilor cum a loat nastere

SISU:Nu asta nu.piesele iti vin ca ideei si atat,nu e nici un ritual sau mai stiu eu ce

KIDDOR:Cand va avea loc lansarea Albumului "Temnita Lumini" ?

SISU:Sfarsitul lunii martie

KIDDOR:Cand va revini  La Familia ? pe piata hiphop-ului romanesc ? 

SISU:Asta e o chestie care va dura,vorbim la anu.

KIDDOR:Ce parere ai de piesa Dr. Dre - Kush ft. Snoop Dogg, Akon?

SISU:Snoop e unul din mc-ii mei preferati,restul de acolo(in afara de nate dog,ca m-i se pare ca i-am auzit vocea acolo)nu sunt genu meu de mc-ii,daca or fi mc-ii.e o piesa de entretraiment si atat.daca vrem sa ne distram e buna.

KIDDOR:Ce le urezi cu ocazia  Sarbatorilor cititorilor FMCRECORDS ?

SISU:Toate cele bune,si nu doar lor




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Kiddor